Áramütés: 775 lóerős elektromos hiperautóval jött ki az Audi
Ez a jövőbe mutató formatervet kapott új villanyautó szó szerint a vezetőt helyezi a középpontba.
Ez a jövőbe mutató formatervet kapott új villanyautó szó szerint a vezetőt helyezi a középpontba.
Az egyiknek hangtalan a motorja, a másiknak pedig elképesztő a hangszigetelése, de vajon melyik halkabb a gyakorlatban?
A tulajdonosváltást követően az új identitátását kereső német márka valahogy így képzeli el a jövőjét.
E-autókat is gyártani fog a cég. A katonás dizájn azért megmarad.
A nagyvárosok többsége szenved a túlzott autóforgalomtól, újabb és újabb ötletes megoldások születnek egyéni közlekedőeszközként, még ha a koncepció jellemzően hasonló.
A szomszédban gyártott elektromos hiperautónak most elkészült egy limitált szériás új kiadása.
A német gyártó első teljesen hangtalan modelljét a jelek szerint már javában versenypályán nyúzzák.
Nem is világos, eddig miért nem kínált egyetlen gyártó sem kompakt, városi szabadidő-autó méretben e-autót. Pedig két dolog divatos manapság igazán az autóiparban: az SUV és az elektromosság.
A jelek szerint a BMW mert nagyot álmodni, és nagyon úgy tűnik, hogy össze is jöhet nekik a kitűzött cél.
Mondhatjuk, hogy meglehetősen ironikus időket élnek át az autógyártók manapság.
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
Erőből nem szenved hiányt a négykarikás gyártó lokálisan zéró károsanyagkibocsátású SUV-ja, de a legnagyobb teljesítményét csak korlátozott ideig lehet lehívni.
A Tesla eddig az Nvidiával kooperált, hogy az autók önvezető funkciójához – illetve a környezeti viszonyok feltérképezéséhez – szükséges képfeldolgozó chip bekerüljön a kocsikba. Most úgy tűnik, Elon Musk chipfronton (is) saját útjára tereli a Teslát.
Megérkezett a Volvóhoz erősen kapcsolódó kínai márka harmadik modellje, amely egészen szemrevalóra sikeredett.
Az elsőnél is régebbi, úttörő elektromos és elképesztően ritka erős Golfja is van annak az osztrák gyűjtőnek, akinek egyes kincsei hamarosan Magyarországra érkeznek.
Az elektromos autókat gyártó amerikai vállalatnak a jelek szerint van még mit tanulnia a kuncsaftok személyes kiszolgálása terén.
Elképesztő gyorsulással és 400 km/h feletti végsebességgel kecsegtet a sógorék vadonatúj hipersportkocsija.
Ahogy az várható volt, a német prémiumgyártó első elektromos autója egyáltalán nem lassú, és a töltési sebességével sem lesznek gondok.
A furcsa háromkerekű járgány 130-as sebességet tud, sok országban nem ismerik el autónak, úgyhogy sok szabályozás nem is vonatkozik rá.
Még Kínában sem, ahol jelen pillanatban is közel 500 cég fejleszt – legalábbis hivatalosan – valamilyen elektromos járművet.